lunes, 27 de octubre de 2014

Nou mapa conceptual; primera aproximació

Bona tarda companys i companyes!


Ha estat una setmana caòtica, i la dedicació a l'assignatura no ha estat aquella que hagués desitjat. Tot i això, he començat a "trastejar" amb CmapTools per a l'elaboració del nou mapa conceptual i, encara que no estigui acabat (ni molt menys, doncs la TE queda molt penjada, i potser poso una mica més d'ordre), no està de més compartir amb vosaltres una de les primeres proves.



Hi ha grans diferències entre el mapa conceptual que vaig elaborar en la primera activitat i aquest: anteriorment, no vaig tenir en compte el context en el qual es desenvolupa la ciència i/o tecnologia, alhora que no vaig relacionar-ho amb la psicologia. Per què posar la psicologia en un primer plànol, i no la societat si, al cap i a la fi, té una repercusió directa? Bàsicament, pel fet de posar com a tres pilars bàsics els tres conceptes que (considero) estan molt interrealcionats, fins al punt que es troben en un constant equilibri.



Bé, no m'enrotllo més, que encara m'he de posar amb l'informe i amb l'ampliació/modificació del mapa conceptual. Ànims, i bona feina!


 Fes click per veure-ho en grandària original

No hay comentarios:

Publicar un comentario